Sunday, April 22, 2007

MariaDag



I går hadde vi besøk av vår niese Maria (9). Vi shoppet caps på Strømmen, var på Teknisk Museum og spiste taco på kvelden. En annen ting vi gjorde var også å sminke og style hverandre (som alle tanter, søstre, mødre eller døtre bør gjøre med hverandre). For nettopp det er veldig stas! Maria fikk sminke meg først, så sminket jeg henne. Over ser du resultatet!
En ny og HEKTISK uke venter på de to disiplene! Men Gud gir oss den styrken vi trenger, så da går jo alt som regel ganske bra:)

5 comments:

ally said...

kule bilder ..sees om noen dager!Klem

Tonje said...

Du får hilse henne fra meg :) Møtte din mor for ikke så lenge siden, koselig.

Einar og Eva said...

Thi- hi..konge- bilder;) Det var nok stas ja..alltid gøy med kule tanter!!

Anonymous said...

Du er uten tviil en konge- (evt. dronning)tant:) lenge siden sist nå kjære dere... hadde vært gøy å komme på "smikeparty" hos dere en dag...

MARGOT TANGEN said...

Her skjer d veldig lite. Og eg savne dåkke!!! Eg kjeme på refill den 14. des. Glede meg ;-)